Doprava

Způsob dodání zboží 
Doprava zásilek je realizována přepravními společnostmi PPL nebo Česká pošta. V obou případech je doručení zpravidla následující pracovní den po odeslání (více informací níže). Zásilku nelze odeslat bez uvedení Vašeho celého jména a příjmení, přesné adresy včetně čísla popisného a/nebo čísla orientačního, obce včetně městské části, telefonního čísla (nejlépe mobilní telefon) a Vašeho e-mailu. Uváděním přesných informací urychlíte a zjednodušíte zpracování i následné doručení zásilky.

V případě nezastižení zákazníka je zásilka uložena na depu přepravní služby nebo na doručovací poště. 
U zásilky, kterou nebude možno doručit (dopravce Vás opakovaně nezastihne, odmítnete přijetí, bude špatně uvedená adresa, …) a vrátí se zpět na naši adresu, bude po objednateli požadována úhrada skutečné ceny dopravy plus balné 100 Kč bez DPH. 

Osobní odběr je možný ve Frenštátě pod Radhoštěm. Jakmile je zboží připraveno k odběru, kontaktujeme zákazníka e-mailem nebo telefonicky. Osobní odběr je zdarma.

V případě zájmu o osobní doručení do vzdálenosti 25 km od Frenštátu pod Radhoštěm, nás kontaktujte před objednáním. Osobní rozvoz do vzdálenějších lokalit bohužel není možný.

Časový harmonogram expedice a doručení zboží

Expedice zboží je rozdělena do dvou expedičních časů. Pro dopravu PPL je expedice ukončena v 9 - 11 hodin, pro dopravu Českou poštou ve 14 hodin. Zboží objednané nebo zaplacené po ukončení expedice bude expedováno následující pracovní den.

Zboží skladem u dodavatele je obvykle naskladněno v době od 12 do 15 hodin v den uvedený jako "termín dostupnosti". Pokud na zboží, které je skladem u dodavatele pospícháte, je vhodnější volit přepravu Českou poštou.

Zboží s platbou formou dobírky je expedováno jako zaplacené zboží podle harmonogramu výše.

Pokud volíte platbu převodem, mějte prosím na paměti, že přijetí platby může trvat v rozmezí od několika minut až po následující pracovní den. 

Online platby jsou připsány v řádech minut, expresní platby převodem v řádech desítek minut, běžné platební převody jsou zpravidla zpracovány během noci nebo dopoledne v následujícím pracovním dni po provedení platby v závislosti na pravidlech uvolňování plateb ve Vaší bance.

SEPA platby ze zahraničních účtů jsou zpravidla připsány během následujícího pracovního dne po odeslání platby.

Časy doručení se liší v závislosti na vybraném druhu přepravy. Zásilky PPL a prioritní zásilky České pošty bývají v 99% případů doručeny následující pracovní den, 99,8% procenta zásilek bývají doručeny do druhého pracovního dne po odeslání. Přepravci však negarantují dobu doručení. V případě, že na svou PPL nebo prioritní zásilku čekáte déle než tři pracovní dny, obraťte se na doručovací depo nebo poštu s dotazem o stavu Vaši zásilky. Reklamaci nedoručené zásilky je možné u dopravce podat nejdříve po 5 pracovních dnech po dni podání. Reklamaci vyřizuje odesilatel.

Ekonomické zásilky bývají doručeny během jednoho až dvou pracovních dní po dni podání. V cca 0,5% případů může dodání zásilky trvat i více než 5 pracovních dní. Pokud zásilku neobdržíte do pěti pracovních dní po dni podání, obraťte se s dotazem na svou doručovací poštu. Reklamaci je možné uplatnit nejdříve po 10 pracovních dnech ode dne podání. 

V případě, že bude reklamace zásilky uznána dopravcem, bude zákazníkovi odeslána nová zásilka se zbožím nebo dojde k odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodejce.

Pokud máte zájem o expresní přepravu s garantovaným dodáním následující pracovní den nebo v sobotu, vyberte zásilku EMS. 

PPL
V případě objednávky od soukromé osoby se provádí proaktivní komunikace (řidič, který zásilku rozváží, dohodne s příjemcem dobu doručení). Doručení zásilek probíhá běžný den od 8:00 do 18:00 hod. Předběžný čas zjistíte ve sledovacím systému PPL.
V případě objednávky od právnické nebo fyzické osoby se doručení provádí v průběhu dne (bez telefonického kontaktování).
Průběh dopravy Vaší zásilky můžete sledovat ode dne odeslání (po 17 hod.) na http://www.ppl.cz/. Je zde uvedena i přesná cena dobírky a orientační čas doručení.
Na stránkách přepravce www.ppl.cz naleznete kontakty na konkretní depa PPL, kde se můžete přímo s dispečerem domluvit na termínu dodání.
Zákaznická linka PPL: 840 775 775.
Zásilku si prosím při převzetí zkontrolujte, při jakémkoli mechanickém poškození obalu sepište na místě s řidičem protokol o škodě.

Cena dopravy s DPH je stanovena dle hmotnosti objednaného zboží včetně obalu takto:

Ceník přepravného

Hmotnost zboží [kg]:

Cena [Kč]

Dobírka [Kč]

do 5kg

119,-

50,-

do 15kg

149,-

50,-

do 30kg

239,-

50,-

nad 30kg

volejte

50,-

 

Česká pošta
Českou poštou doručujeme zásilky do přepravní hmotnosti 30 kg.

Zásilka je doručena adresátovi, v případě jeho nepřítomnosti je zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší poště. Pokud od nás dostanete sdělení o odeslání zboží a jeho doručení Vám nebude následující pracovní den oznámeno, kontaktujte Vaši poštu. 

Malé zásilky do 2kg zasíláme jako doporučené psaní. Ostatní zásilky jsou posílány jako balík do ruky. V případě, že si přejete doručit zásilku službou Balík na poštu nebo do Balíkovny, stačí tuto skutečnost spolu s PSČ požadované pošty vložit do poznámky v košíku. Balíkem na poštu nebo do Balíkovny je možné zaslat pouze prioritní zásilky.

Cena dopravy s DPH je stanovena dle hmotnosti objednaného zboží včetně obalu takto:

 

Ceník přepravného

Hmotnost zboží [kg]:

Cena [Kč]

Dobírka [Kč]

do 0,9kg

74,-

50,-

do 1,9kg

99,-

50,-

do 8kg

109,-

50,-

do 30kg

149,-

50,-

nad 30kg

volejte

50,-

Doprava tiskáren

Všechny nabízené tiskárny Vám zašleme zdarma. Cena služby dobírka zůstává beze změny.

Změna dopravce

Vyhrazujeme si právo na změnu dopravce v případě, že zvolený způsob dopravy není pro daný typ zboží vhodný nebo je jiný typ dopravy rychlejší (například v případě dodávky přímo ze skladu dodavatele).

Slovensko
Zboží na Slovensko primárně zasíláme přepravní službou PPL. Přibližná doba přepravy je cca 3 dny.

Ceník přepravného

Hmotnost zboží [kg]:

Cena [Kč]

Dobírka [Kč]

do 5kg

259,-

67,-

do 15kg

299,-

67,-

do 30kg

467,-

67,-

do 30kg

550,-

67,-

 

Postup v případě poškození zásilky
Provedení reklamace dopravou poškozeného zboží je možné nejpozději do tří pracovních dnů po převzetí zásilky.
Pokud je poškození zásilky viditelné při převzetí, je nutné sepsat s řidičem ZÁPIS O ŠKODĚ a pořídit fotodokumentaci. Je také možné zásilku nepřevzít.
Pokud se poškození zjistí až po rozbalení, tak se pořídí fotodokumentace (ZÁPIS O ŠKODĚ se neprovádí).
V obou případech se fotodokumentace poškození a popis škody zašle e-mailem na naší adresu info@levne3dtiskarny.cz.
Fotodokumentace by měla obsahovat celkový záběr na poškozenou zásilku, poškozené zboží v původním obalu, celkové a detailní záběry poškozeného zboží.
Upozorňujeme, že je třeba vždy vyfotografovat poškozenou zásilku včetně původního zabalení, které prosím neodstraňujte. Pokud např. odstraníte námi vloženou výstelku, bude reklamace z důvodu nedostatečného zabalení dopravcem zamítnuta!!!
Příjemce zásilky je povinen dát dopravci dostatečnou příležitost zkontrolovat poškozenou zásilku, při které pověřený pracovník posoudí rozsah poškození zboží a provede si svoji fotodokumentaci.
Po obdržení e-mailu s popisem poškození Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Vždy se ale snažíme situaci vyřešit tak, abychom komplikace vzniklé zákazníkovi minimalizovali a vše se vyřešilo k jeho spokojenosti.