Doprava

Způsob dodání zboží 
Doprava zásilek je realizována přepravními společnostmi PPL nebo Česká pošta. V obou případech je doručení zpravidla následující pracovní den po odeslání. Zásilku nelze odeslat bez uvedení Vašeho telefonního čísla (nejlépe mobilní telefon) a Vašeho e-mailu.

V případě nezastižení zákazníka je zásilka uložena na depu přepravní služby nebo na poště. 
U zásilky, kterou nebude možno doručit (dopravce Vás opakovaně nezastihne, odmítnete přijetí, špatně uvedená adresa, …) a vrátí se zpět na naši adresu, bude po objednateli požadována úhrada skutečné ceny dopravy plus balné 100 Kč bez DPH. 

Osobní odběr je možný ve Frenštátě pod Radhoštěm. Jakmile je zboží připraveno k odběru, kontaktujeme zákazníka e-mailem nebo telefonicky. Osobní odběr je zdarma.

V případě zájmu o osobní doručení do vzdálenosti 25 km od Frenštátu pod Radhoštěm, nás kontaktujte před objednáním. Osobní rozvoz do vzdálenějších lokalit bohužel není možný.

PPL
V případě objednávky od soukromé osoby se provádí proaktivní komunikace (řidič, který zásilku rozváží, dohodne s příjemcem dobu doručení). Doručení zásilek probíhá běžný den od 8:00 do 18:00 hod.
V případě objednávky od právnické nebo fyzické osoby se doručení provádí v průběhu dne (bez telefonického kontaktování).
Průběh dopravy Vaší zásilky můžete sledovat ode dne odeslání (po 17 hod.) na http://www.ppl.cz/. Je zde uvedena i přesná cena dobírky.
Na stránkách přepravce www.ppl.cz naleznete kontakty na konkretní depa PPL, kde se můžete přímo s dispečerem domluvit na termínu dodání.
Zákaznická linka PPL: 840 775 775.
Zásilku si prosím při převzetí zkontrolujte, při jakémkoli mechanickém poškození obalu sepište na místě s řidičem protokol o škodě.

Cena dopravy s DPH je stanovena dle hmotnosti objednaného zboží takto:

Ceník přepravného

Hmotnost zboží [kg]:

Cena [Kč]

Dobírka [Kč]

do 5kg

119,-

30,-

do 15kg

149,-

30,-

do 30kg

239,-

30,-

nad 30kg

volejte

30,-

 

Česká pošta
Českou poštou doručujeme zásilky do přepravní hmotnosti 30 kg.

Zásilka je doručena adresátovi, v případě jeho nepřítomnosti je zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší poště. Pokud od nás dostanete sdělení o odeslání zboží a jeho doručení Vám nebude následující pracovní den oznámeno, kontaktujte Vaši poštu. 

Malé zásilky do 2kg zasíláme jako doporučené psaní nebo doporučený balíček. Ostatní zásilky jsou posílány jako balík do ruky. V případě, že si přejete doručit zásilku službou balík na poštu, stačí tuto skutečnost spolu s PSČ požadované pošty vložit do poznámky v košíku.

Cena dopravy s DPH je stanovena dle hmotnosti objednaného zboží takto:

 

Ceník přepravného

Hmotnost zboží [kg]:

Cena [Kč]

Dobírka [Kč]

do 0,9kg

59,-

30,-

do 1,9kg

109,-

30,-

do 8kg

119,-

30,-

do 30kg

149,-

30,-

nad 30kg

volejte

30,-

Doprava tiskáren

Všechny nabízené tiskárny Vám zašleme zdarma. Cena služby dobírka zůstává beze změny.

Doprava tiskových strun

V případě nákupu tiskových strun v počtu 8 ks je automaticky poskytnuta sleva 50,- Kč, v počtu 16 ks činí sleva 100,- Kč. Vyhrazujeme si právo na změnu dopravce v případě, že struny zákazníkovi posílá přímo náš dodavatel.

Slovensko
Zboží na Slovensko primárně zasíláme přepravní službou PPL. Přibližná doba přepravy je cca 3 dny.

Ceník přepravného

Hmotnost zboží [kg]:

Cena [Kč]

Dobírka [Kč]

do 5kg

219,-

30,-

do 15kg

250,-

30,-

do 30kg

467,-

30,-

nad 30kg

volejte

30,-

 

Postup v případě poškození zásilky
Provedení reklamace dopravou poškozeného zboží je možné nejpozději do tří pracovních dnů po převzetí zásilky.
Pokud je poškození zásilky viditelné při převzetí, je nutné sepsat s řidičem ZÁPIS O ŠKODĚ a pořídit fotodokumentaci. Je také možné zásilku nepřevzít.
Pokud se poškození zjistí až po rozbalení, tak se pořídí fotodokumentace (ZÁPIS O ŠKODĚ se neprovádí).
V obou případech se fotodokumentace poškození a popis škody zašle e-mailem na naší adresu info@levne3dtiskarny.cz.
Fotodokumentace by měla obsahovat celkový záběr na poškozenou zásilku, poškozené zboží v původním obalu, celkové a detailní záběry poškozeného zboží.
Upozorňujeme, že je třeba vždy vyfotografovat poškozenou zásilku včetně původního zabalení, které prosím neodstraňujte. Pokud např. odstraníte námi vloženou výstelku, bude reklamace z důvodu nedostatečného zabalení dopravcem zamítnuta!!!
Příjemce zásilky je povinen dát dopravci dostatečnou příležitost zkontrolovat poškozenou zásilku, při které pověřený pracovník posoudí rozsah poškození zboží a provede si svoji fotodokumentaci.
Po obdržení e-mailu s popisem poškození Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Vždy se ale snažíme situaci vyřešit tak, abychom komplikace vzniklé zákazníkovi minimalizovali a vše se vyřešilo k jeho spokojenosti.